Als je systematisch de juiste klanten wilt winnen, heb je structuur nodig. Het Groene Tomaat-Metrospoor Acquisitie geeft richting, ritme en inhoud aan je acquisitie.
Met het Metrospoor Acquisitie richt je je op de belangrijkste prospects (zie ook Tool Relatieradar). De route naar nieuwe klanten bestaat uit 4 fases: opwarmen, aftasten, verdiepen en verkopen. Elke fase vul je met TOP-tactieken (offline en/of online) die je concretiseert.
Wil je gestructureerd en effectief aan de slag met je acquisitie? Download dan je Metrospoor-poster met guideline en vul het spoor (met je team) in voor jouw belangrijkste prospects.
De download bevat de Metrospoor poster. Vul ‘m in en concretiseer.
Met het Metrospoor Acquisitie win je nieuwe klanten.
Ga zelf aan de slag met de acquisitie. Gebruik hiervoor de tools, downloads en blogs van Groene Tomaat. Je kunt het ook samen met Groene Tomaat doen. In een inspirerende sessie met jou of je team) vullen we jouw acquisitiespoor met TOP-tactieken en de juiste (online) acties. Of je het zelf doet of samen met ons: het belangrijkste is dat je een start maakt. Veel succes met de derde component van de Groene Tomaat-methode: HOE (aanvalsplan).