Groene Tomaat-Kickstart
Je wilt maximaal profiteren van de kennis en ervaring van Groene Tomaat Marketing, maar wel zelf de uitvoering doen? Dan is de Kickstart voor jou. Je doorloop meerdere malen de WAT-WIE-HOE-DOEN-cyclus van de Groene Tomaat-methode. Hierdoor staat het fundament voor jouw marketing en sales als een huis. Daarna ga je zelf aan de slag met je aanvalsplan, TOP-tactieken, open source-acties en tools: 10xACTIE.
Nieuwe klanten winnen en de juiste klantrelaties ontwikkelen
Doe het tijdens het Kickstart-programma:
De kickstart: wat krijg je?
Workshops
Je doorloopt tijdens 3 inspirerende workshops meerdere malen de WAT-WIE-HOE-DOEN-cyclus van de Groene Tomaat-methode. Het marketing en sales fundament van jouw kennisintensieve organisatie staat.
Aanvalsplan
Je maakt jouw aanvalsplan: een concrete roadmap vol toptactieken om stap voor stap nieuwe klanten te winnen en klantrelaties te ontwikkelen. Online en offline. Het is volstrekt helder wat je wel en vooral ook niet gaat doen.
Tools
Je werkt met praktische Groene Tomaat-tools waarmee je de vier onderdelen ‘wat-wie-hoe-doen’ concretiseert. Met de tools zorg je voor eenvoud, duidelijkheid en richting en versnel je tijdens de uitvoering.
Marketingacties (open source)
Onnodig wachten frustreert de uitvoering. Je beschikt daarom vanaf de start over een serie (open source) marketingacties die je zo kunt inzetten. Hierdoor schiet je uit de startblokken.
Je bent enthousiast? Plan dan een kennismakingsgesprek.
Het Kickstart-Programma in 10 weken
Week 0: intake
Tijdens de intake proef je aan de Groene Tomaat-methode en ontdek je waar je staat en waar de kansen liggen. Jouw Groene Tomaat-adviseur stelt vragen en verdiept zich in jouw organisatie en uitdagingen.
Week 1: Groene Tomaat-workshop 1
Je ontdekt de kracht van de vier onderdelen (wat-wie-hoe-doen) afzonderlijk en in samenhang. Tijdens de eerste workshop ligt de nadruk op ‘wat en wie’.
Week 2 en 3: verdieping
Je concretiseert het ‘wat en wie’ en brengt verdieping aan met de Groene Tomaat-tools.
Week 4: Groene Tomaat-workshop 2
Je maakt keuzes voor je positionering en zoomt in op je belangrijkste klanten en prospects. Vervolgens gaan we aan de slag met jouw aanvalsplan en verkennen we de TOP-tactieken. Ook kijken we welke acties je direct in gang kunt zetten.
Week 5 en 6: verdieping
Je maakt het ‘wat en wie’ sterker en je aanvalsplan krijgt vorm en inhoud met de Groene Tomaat-tools. De eerste open source marketingacties worden voor jou op maat gemaakt. Je schiet uit de startblokken.
Week 7: Groene Tomaat-workshop 3
Je ‘wat voor wie’ staat als een huis. Tijdens de derde workshop selecteer je top-tactieken en wordt jouw aanvalsplan geconcretiseerd voor de eerste 3 en 6 maanden. Nieuwe open source marketingacties worden gepresenteerd en besproken.
Week 8 tot en met 10
Je gaat stap voor stap aan de slag met je aanvalsplan en je open source marketingacties. Je commerciële vliegwiel begint te draaien.
Resultaat
-
Meer omzet bij de juiste klanten
-
Je beschikt over een structurele, gerichte en uiterst effectieve methode voor jouw acquisitie en relatiemanagement
-
Een onderscheidende positionering die aansluit bij de door jouw gewenste kanten
-
Je werkt met praktische tools die bij jou (en je team) 10xACTIE mogelijk maken
-
Je krijgt een aantal open source Groene Tomaat acties die je direct kunt inzetten
-
Meer rust, ruimte en energie door focus, ritme en discipline
Open source marketingacties
Waarom het wiel opnieuw uitvinden en jou hiervoor laten betalen? Onzin. We weten wat werkt voor kennisintensieve organisaties en hebben dit omgezet in een serie open source marketingacties en half-fabrikaten die je zo mag gebruiken. Hierdoor maak je direct snelheid.