Na een aantal (inhoudelijke) opwarm-acties is het tijd om persoonlijk kennis te maken en met elkaar in gesprek te gaan. Inderdaad: tijd voor een ‘aan tafel-actie. De Groene Tomaat Coffee time-actie opent (digitale) deuren.
Nodig jouw TOP-relaties uit voor koffie-gesprek: een online sessie om met elkaar van gedachten te wisselen. Gebruik hiervoor de Groene Tomaat koffie-actie: persoonlijk, inhoudelijk sterk en opvallend. Dit is de perfecte ‘aan tafel-actie, zie Metrospoor Acquisitie.
Elke adviseur zijn/haar eigen versie
(foto, naam, contactgegevens)
Tekst en vorm is volledig aan te passen
Op naam van prospects/klanten is mogelijk
Als direct mail voor of na een gesprek (als
onderdeel van meerdere contacten)
Ook als losse give away te gebruiken
Andere wensen of suggesties: shoot!
Direct mail is helemaal terug (bij ons is deze TOP-tactiek nooit weg geweest). Een opvallende direct mail trekt de aandacht en wordt altijd geopend. De koffie-actie kan door de brievenbus.
Even sparren over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact op met Rolf.