Wilt u nieuwe klanten winnen en de juiste klantrelaties ontwikkelen? Versla dan de 'wervelwind'
Wat is de echte vijand van de uitvoering als het gaat om structurele acquisitie en structureel relatiemanagement? Wat dacht u van 'de wervelwind': de dagelijkse storm aan acties en werkzaamheden die nodig zijn om uw onderneming draaiende te houden. Uw medewerkers zitten er elke dag middenin. Voeg hier de dagelijkse hoeveelheid aan afleiding, uitvluchten en 'o zo belangrijke dingen die ook moeten gebeuren' aan toe en u begrijpt waarom de boel niet in beweging komt.
De uitdaging: versla de wervelwind
Ook tijdens Groene Tomaat trajecten om nieuwe klanten te winnen en klantrelaties te ontwikkelen, hebben we last van de wervelwind. Ondernemers, adviseurs en accountmanagers hebben altijd wel een reden om iets niet te doen. Soms zijn er goede redenen voor, maar vaak zijn het uitvluchten. Eén ding is echter helder: wil je commercieel aan de bak, dan moet je tijd vrijmaken voor acquisitie en relatiemanagement te midden van alle urgente dagelijkse zaken en in alle hectiek. Inderdaad: midden in de wervelwind. Hierbij vijf Groene Tomaat-adviezen om de wervelwind te verslaan.