Wat merkt een (potentiële) klant direct tijdens het contact met jou als adviseur? Of je er zelf een beetje vertrouwen in hebt of niet! Anders gezegd: geloof jij er in of twijfel je? Daarom vier Groene Tomaat-vragen over jouw ‘belief system’. Ga dieper duiken en verras jezelf met (nieuwe) bodemschatten.
Met de 4xJA!-vragen raak je snel de kern van jouw positionering. Hierbij is het volgende van belang: de WAARDE die je levert (in de ogen van de klant) en de mate van ANDERS zijn (in de ogen van de klant). Zorg dat je aansluit op de wensen van jouw TOP-klanten (en niet van alle klanten). Durf te kiezen.
Wil je aan de slag met het je positionering? Download dan je 4xJA!-poster met guideline en ga (met je team) dieper graven.
De download bevat de relatieradar poster. Maak ‘m daarna definitief.
Praktische tips over hoe je snel en goed tot de kern van jouw positionering doordringt. Met 4xJA! (her)ontdek je je eigen bodemschatten.
Ga zelf aan de slag met de positionering van jouw onderneming. Gebruik hiervoor de tools, downloads en blogs van Groene Tomaat. Je kunt het ook samen met Groene Tomaat doen. We geven graag feedback op de inhoud van jouw ‘4xJA! of scherpen jouw positionering aan tijdens een Groene Tomaat-sessie met jou en je team. Of je het zelf doet of samen met ons: het belangrijkste is dat je een start maakt. Veel succes met de eerste component van de Groene Tomaat-methode: WAT (positionering).